Klachten

Heb je een klacht over onze dienstverlening of over een bepaalde dienst? Bezorg ons jouw klacht. We zoeken samen een oplossing.  

Heb je een klacht? Lees meer informatie over waar je met je klacht terecht kan. Onze medewerker van de  dienst woonbegeleiding, Stijn Wyns, zal deze klachten steeds vertrouwelijk en met de nodige ernst behandelen.  We sturen je binnen de tien dagen een ontvangstbevestiging. Je krijgt je antwoord maximaal 45 dagen nadat je van ons een ontvangstbevestiging ontving. 

 

Ombudsdienst

Ben je niet tevreden met de oplossing die wij jou bieden, nadat je de klacht bij ons indiende? Dan kan je terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst. De Vlaamse Ombudsdienst zal pas in actie treden als je eerst de nodige stappen ondernam om jouw klacht met ons zelf te bespreken.

Je bereikt hen:

 

Toezichthouder

Ben je nog niet akkoord met een beslissing van onze woonmaatschappij? Dan kan je in een derde stap de toezichthouder contacteren om ‘verhaal’ aan te tekenen.


Postadres:
Agentschap Wonen in Vlaanderen, afdeling Toezicht 
Koning Albert II-laan 15 bus 253
1210 Brussel