Heb je een klacht over onze dienstverlening of over een bepaalde dienst? Bezorg ons jouw klacht. We zoeken samen een oplossing.
Heb je een klacht? Lees meer informatie over waar je met je klacht terecht kan. (pdf - 632 Kb)
Onze medewerker van de dienst woonbegeleiding, Stijn Wyns, zal deze klachten steeds vertrouwelijk en met de nodige ernst behandelen. We sturen je binnen de tien dagen een ontvangstbevestiging. Je krijgt je antwoord maximaal 45 dagen nadat je van ons een ontvangstbevestiging ontving.
Ombudsdienst
Ben je niet tevreden met de oplossing die wij jou bieden, nadat je de klacht bij ons indiende? Dan kan je terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst. De Vlaamse Ombudsdienst zal pas in actie treden als je eerst de nodige stappen ondernam om jouw klacht met ons zelf te bespreken.
Je bereikt hen:
Toezichthouder
Ben je nog niet akkoord met een beslissing van onze maatschappij? Dan kan je in een derde stap de toezichthouder contacteren om ‘verhaal’ aan te tekenen.
Agentschap Wonen-Vlaanderen, afdeling Toezicht
Herman Teirlinckgebouw
Havenlaan 88 bus 22
1000 Brussel
Ik meen onterecht geschrapt te zijn als kandidaat-huurder. Wat kan ik doen?
Heb je vragen bij jouw inschrijving of schrapping als kandidaat-huurder? Contacteer dan onze woonmaatschappij voor meer informatie. Is jouw inschrijving als kandidaat-huurder geschrapt, dan kan je binnen de 30 dagen met een aangetekende en gemotiveerde brief aan de toezichthouder vragen om de beslissing te herzien. Je zal nadien binnen de 30 dagen een antwoord ontvangen van de toezichthouder, met een aangetekende brief.
Ik heb een weigering gekregen en meen dat dit onterecht is. Wat kan ik doen?
Als je een weigering hebt gekregen en je meent dat dit onterecht is, kan je binnen de 30 dagen een beoordeling van de toezichthouder vragen over de weigering. Dit doe je met een aangetekende en gemotiveerde brief. Nadien bezorgt de toezichthouder zijn beoordeling binnen de 30 dagen. Dit gebeurt zowel aan jou als aan onze woonmaatschappij. Hierna zal onze woonmaatschappij jou binnen de 60 dagen meedelen of de weigering al dan niet wordt behouden. Onze woonmaatschappij bezorgt hiervan een afschrift aan de toezichthouder. Heb je binnen de 60 dagen geen beslissing ontvangen, dan beschik je over voorrang.
Ik ben benadeeld bij de toewijzing van een woning. Wat kan ik doen?
In deze situatie kan je binnen de 6 maanden een beoordeling vragen van de toezichthouder. Dit doe je met een aangetekende en gemotiveerde brief.